Jak nie pisać artykułów medycznych po polsku na blog?

J

Artykuły medyczne po polsku na blog

Chcesz pomagać ludziom, ale czy artykuły medyczne po polsku na Twoim blogu firmowym na pewno pomogą rozkręcić Twój biznes?

Jesteś właścicielem kliniki, prowadzisz aptekę, produkujesz leki, masz działalność związaną z usługami zdrowotnymi, sprzedajesz sprzęt medyczny. Chcesz pomagać ludziom, ale jak to zrobić, gdy nikt o Tobie nie wie? Potencjalni pacjenci muszą Cię wpierw odnaleźć w gąszczu ofert, a potem zdecydować, że to z Twojej pomocy skorzystają. Jak ich do tego przekonać? Jeśli nie możesz się doczekać, na końcu tekstu czeka na Ciebie niespodzianka.

Na czym polega problem z własnoręcznym pisaniem artykułów medycznych po polsku

Trudność polega na tym, że każdy ma dzisiaj stronę internetową. Przychodnia, apteka, sklep, lekarz. Nie ma Cię w Internecie, to znaczy, że nie istniejesz. Jeśli jednak jesteś, ale na dziesiątej stronie w wynikach wyszukiwania Google, to faktycznie dalej Cię nie ma. Rzadko kto zagląda poza pierwszą stronę i jeśli chcesz na nią trafić, musisz dostarczyć interesującą i unikalną treść.

Co możesz zrobić i dlaczego nie powinieneś tego robić ze swoim blogiem medycznym

Możesz sam stworzyć teksty na swoją stronę. W końcu kto lepiej zna się na tym, co robisz? Paradoksalnie problem polega właśnie na tym. Jesteś specjalistą, więc myślisz jak specjalista. A Twoje usługi czy produkty są stworzone dla ludzi i to w języku tych ludzi powinien być napisany tekst. Większość czytelników nie ma stopnia naukowego, a treści w Internecie skanuje przez parę sekund i decyduje, czy będzie czytać je dalej. Jak myślisz, czy ktoś będzie czytał tekst, którego nie rozumie? Nikt nie lubi czuć się głupim. Poruszyłam ten temat w tekście o urządzeniu Jasnopis.

Kto najlepiej napisze dla Ciebie artykuły medyczne po polsku

Potrzebujesz copywritera medycznego, który mówi dwoma językami: profesjonalisty i pacjenta. Copywriter medyczny pracuje jak tłumacz. Wiedzę od Ciebie czy z literatury medycznej przekłada na język zwykłych ludzi. Takie teksty medyczne są chętnie klikane, czytane i podawane dalej. To tworzy w czytelnikach więź z Tobą i wdzięczność za darmową wiedzę. A to rodzi zaufanie, które przekłada się na większą popularność Twoich usług.

Co dadzą Ci artykuły medyczne po polsku

Dobra treść opisująca Twoje usługi i Ciebie w przystępny sposób zbuduje Twój autorytet, kiedy Ty będziesz pracował, spał albo odpoczywał. Nie musisz nic robić, a treść stworzona raz na zawsze zostanie w Internecie i będzie procentowała większą ilością wyświetleń oraz kliknięć w Google. Copywriter medyczny napisze teksty medyczne, które przekonają czytelników do skorzystania z Twoich usług. To odciąży Cię od Twojej ciężkiej codziennej pracy nad budowaniem zaufania w oczach pacjentów, pięknie uzupełniając się z tym, co robisz jako profesjonalista.

copywriter medyczny

Wielka w branży medycznej tajemnica odkryta!

Chcesz zwiększyć swoją widoczność w Internecie już teraz? Napisz do mnie, a zdradzę Ci sekret, który odkryłam, pracując dla firm pozycjonerskich i agencji copywriterskich, które obsługiwały największe firmy farmaceutyczne i prywatne kliniki. Coś, co sprawi, że wyróżnisz się z gąszczu ofert i Twoja strona będzie często odwiedzana, co przełoży się na popularność Twoich usług. Zaciekawiony? Nie czekaj, tylko pierwsze 10 osób pozna tę tajemnicę. Tajne hasło to „zlecę artykuł medyczny.

Możesz również sprawdzić, co mogę Ci zaoferować jako copywriter medyczny.

3 komentarze