Blog

B

Dobry copywriter medyczny – jak go znaleźć w 3 minuty

D
dobry copywriter medyczny

Gdy prowadzisz sklep z usługami lub produktami medycznymi, potrzebujesz również dobrego copywritera medycznego. Po co? Do napisania tekstu na stronę główną, zakładkę “o nas”, prowadzenia bloga, opisu produktów i kategorii. Tylko skąd wziąć dobrego copywritera medycznego? Przekonaj się sam. Agencja nie da Ci dobrego copywritera medycznego W związku z pandemią rynek zagęścił się od nowo powstałych...

Jak zrobić infografikę medyczną w 11 krokach

J
infografiki medyczne

Czy wiesz, że zapamiętasz tylko 20% tego, co przeczytasz i aż 80% tego, co zobaczysz? Infografiki medyczne świetnie wpisują się w tę właściwość ludzkiego mózgu, dzięki czemu ułatwiają dotarcie do potencjalnych klientów. Jeśli w ostatnim czasie czytałeś gazetę, bloga albo korzystałeś z mediów społecznościowych, musiałeś mieć z nimi do czynienia. Dowiedz się, co to jest, jaka ich cena i co należy...

Ciekawy artykuł medyczny na 9 sposobów – zobacz, jak przyciągnie internautów na Twojego bloga firmowego

C
artykuł medyczny

Według badania CBOS „Zdrowie i prozdrowotne zachowania Polaków” z 2016 roku, 79% internautów szuka w Internecie informacji o lekarzach i lekach. Biorąc pod uwagę dostępność Internetu, w Polsce znajduje się 23,5 miliona potencjalnych klientów lub pacjentów. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Jak sprytnie zaskarbić sobie ich wdzięczność i zrobić z nich Twoich wiernych klientów lub pacjentów? Po...

Teksty medyczne – jak się wyróżnić w gąszczu konkurencji

T
artykuły medyczne

Chcesz pomagać ludziom, ale czy teksty medyczne na Twoim blogu firmowym na pewno pomogą rozkręcić Twój biznes? Jesteś właścicielem kliniki, prowadzisz aptekę, produkujesz leki, masz działalność związaną z usługami zdrowotnymi, sprzedajesz sprzęt medyczny. Chcesz pomagać ludziom, ale jak to zrobić, gdy nikt o Tobie nie wie? Potencjalni pacjenci muszą Cię wpierw odnaleźć w gąszczu ofert, a potem...

Jak zwiększyć trafność Allegro nie obniżając cen i bez wysiłku?

J
trafność allegro

Kryterium trafności Allegro spędza sen z powiek sprzedawcom. Wcześniej kupujący mogli uszeregować produkty w danej kategorii po czasie do końca aukcji. Zasady były jasne. Po pojawieniu się trafności sytuacja zmieniła się diametralnie – tajemniczy algorytm przypominający ten w wyszukiwarce Google zaczął decydować o tym, kto jest na górze, a kto na dole. Po prawie trzech latach znane są elementy...

Dlaczego ludzie śmieją się z coachingu i czy słusznie?

D

Coaching ma złą sławę w Polsce. Istnieją fanpage na Facebooku, których jedynym celem jest wyśmiewanie coachów, mentorów i osób korzystających z ich usług. Miejsce te są siedliskiem złośliwych uwag na temat wyglądu prowadzących, ich technik, w zasadzie wszystkiego, łącznie z tym, jak ktoś ma na imię albo na nazwisko. Skąd ta nienawiść? Skąd biorą się osoby na takich fanpage’ach? A przede...

SEO copywriting medyczny – jak wygląda naprawdę

S
SEO copywriting

Sporo osób nie widzi różnicy pomiędzy SEO copywritingiem medycznym, a copywritingiem medycznym. Niektórzy wciąż nie rozumieją, co to jest copywriting, nazywając go kopirajtingiem, copirajtingiem, copywrightingiem albo copyrightingiem. A jak jest naprawdę? Na czym polega SEO copywriting medyczny? Serwisy łączące copywriterów ze zleceniodawcami mają mnóstwo ofert na tak zwane precle i teksty...

Talent Dynamics – what is it?

T

„Just be yourself, anyway that you want to. Just be yourself, anyway that you can” – I remember this song played by Morcheeba, that was on MTV commercial in the early 2000’s. I liked it, but I underestimate the power of those lyrics. I had no idea that being yourself is the easiest and shortest way to success for everyone. My way of thinking changed when I was introduced to Talent Dynamics and...

Jak pisać zrozumiałe teksty? Jasnopis Ci pomoże

J

Pisanie czytelnych, zrozumiałych tekstów jest cechą pożądaną u każdego copywritera. W końcu, po co zamieścić dopracowany, bezbłędny tekst, którego nikt nie przeczyta? Dodatkowo Internauci poświęcają coraz mniej czasu na czytanie, a nikt nie lubi czuć się głupim, czytając coś, czego nie rozumie. Na ratunek przychodzi Jasnopis, wynalazek naukowców z Uniwersytetu Szkoły Wyższej Psychologii...

Nie popełniaj tego jednego błędu na swoim blogu firmowym

N

Każdy chce mieć teraz blog firmowy, ale tylko copywriter ma kompetencje, aby go prowadzić w sposób przemyślany. Nigdy wcześniej nie miałeś możliwości dzielić się informacjami w tak łatwy i szybki sposób. Czasem może się to odwrócić przeciwko Tobie. Na przykład, jeśli napiszesz na Twitterze covfefe po północy. Co się dzieje, gdy blog lub Tweetera prowadzi nie-copywriter „Pomimo ciągłej negatywnej...