Blog

B

O czym napisać książkę, aby odniosła sukces?

O
O czym napisać książkę

81% osób marzy o napisaniu co najmniej jednej książki w trakcie swojego życia. Jeśli i Ty należysz do tej grupy, pewnie zastanawiasz się: O czym napisać książkę?  Jak to zrobić? Skąd masz wziąć na to czas?  W tym wpisie odpowiem na pierwsze i trzecie pytanie. Na drugie pytanie odpowiadam we wpisie o tym, jak napisać książkę krok po kroku. Obrazek wyróżniający autorstwa drobotdean na...

Viral marketing – 5 przykładów, które podbiły świat

V
Viral marketing

Viral marketing, dla przykładu grafika, filmik, czy tekst, jest interesującą formą przyciągania nowych odbiorców. Rozprzestrzenia się błyskawicznie, jak wirus. Równie błyskawicznie viral trafił na usta marketingowców i zwykłych użytkowników internetu. Czym jest viral? Jakie są przykłady virali? Tego dowiesz się z artykułu.  Spis Treści Toggle Viral marketing – co to tak naprawdę znaczy...

Jak napisać książkę krok po kroku, jak zacząć?

J

Marzysz o byciu autorem, ale nie wiesz, jak napisać książkę krok po kroku? Dobrze trafiłeś! W tym przewodniku znajdziesz dokładny przepis na to, jak w przyjemny i zorganizowany sposób stworzyć swoje dzieło. Wbrew stereotypom zawodowi pisarze mają całe systemy zaprojektowane właśnie po to, aby pisać jak najszybciej, ale przede wszystkim – jak najlepiej. Zobacz sam, że pisanie książki...

SEO – co to jest? Na czym polega?

S
Seo - co to jest?

Czy dopiero co założyłeś firmę albo stronę internetową? A może masz je już od jakiegoś czasu, ale wciąż się zastanawiasz “SEO – co to właściwie jest”? Słyszałeś z różnych źródeł, że może być pomocne w Twoim biznesie. Jednak nie wiesz dokładnie, jak działa i na czym masz się skupić. Na szczęście trafiłeś w dobre miejsce. Zobacz, co każdy właściciel biznesu powinien wiedzieć o SEO. Spis...

Tekst sprzedażowy – jak łatwo dojść do sukcesu?

T
dobry tekst sprzedażowy

Wyróżnij się albo zgiń! Gdy piszesz dobry tekst sprzedażowy, albo robisz na internaucie wrażenie, albo odpadasz. Jednak nie jest to takie proste – dzisiejszy Internet to tak naprawdę jeden wielki słup reklamowy. Wiele osób nie wyobraża już sobie życia bez codziennego sprawdzenia wiadomości czy Facebooka, ale nienawidzi reklam i wszystkiego, co je przypomina. Dowiedz się, jak napisać dobry...

Jak zwiększyć trafność Allegro nie obniżając cen i bez wysiłku?

J
trafność allegro

Trafność Allegro spędza sen z powiek sprzedawcom. Wcześniej kupujący mogli uszeregować produkty w danej kategorii po czasie do końca aukcji. Zasady były jasne. Po pojawieniu się trafności sytuacja zmieniła się diametralnie – tajemniczy algorytm przypominający ten w wyszukiwarce Google zaczął decydować o tym, kto jest na górze, a kto na dole. Po prawie trzech latach znane są elementy zmieniające...

Marketing medyczny – jak łatwo obejść zakaz reklamy?

M
marketing medyczny

Marketing medyczny ma na celu wypromować placówkę medyczną w sposób zgodny z prawem. Swoim działaniem może obejmować m.in. pozycjonowanie w wyszukiwarce Google czy reklamę na Facebooku. Istnieje zakaz reklamy usług i wyrobów medycznych. Nie możesz więc przekonywać pacjentów, że „nasze usługi są najlepsze”. Możesz jednak udzielać informacji mających na celu ochronę, poprawę i ratowanie...

Jak prowadzić bloga medycznego, gdy nie masz czasu?

J
prowadzenie bloga medycznego

Prowadzenie bloga medycznego to najtańsza forma reklamy dla każdej firmy medycznej. Niestety łatwiej powiedzieć niż zrobić, bo skąd masz wziąć na to czas? Jako właściciel placówki medycznej czy sklepu masz wystarczająco dużo pracy i bez prowadzenia bloga medycznego. Zobacz, w jaki sposób możesz rozwiązać ten problem. Spis Treści Toggle Jako właściciel firmy medycznej masz mnóstwo obowiązkówRunda...

Jak pisać medyczne teksty blogowe, by mieć więcej pacjentów?

J
teksty blogowe

Ostatnio szukałam księgowego. Gdzie? Oczywiście w Internecie. To nie pierwszy raz, gdy to tam poszukuję wykonawcy usług czy sprzedawcy produktów. Jednak tym razem zwróciłam uwagę na to, co sprawia, że wybieram akurat tę firmę czy osobę. Zwracam uwagę na estetyczną i nowoczesną stroną internetową. Wygrywają jednak ci, którzy mają na swojej stronie blog firmowy. W końcu nic tak nie przekonuje, jak...

6 cech skutecznej infografiki, która sprzedaje

6
6-cech-skutecznej-infografiki

Skuteczna infografika (inaczej połączenie treści i obrazu) opiera się na kilku ważnych cechach. Choć na pierwszy rzut oka mogą się wydawać oczywiste, warto o nich pamiętać. Wszystkie razem stanowią bowiem podstawę doskonałej infografiki, która sprzedaje. Spis Treści Toggle 1. Skuteczna infografika opowiada dobrą historię. 2. Dobra infografika jest atrakcyjna wizualnie, przyciąga oko...