Blog

B

Teksty do internetu – kluczowa zasada jak je pisać, by ludzie chcieli klikać – i czytać

T
teksty do internetu

W biznesie medycznym wygrywa ten, czyje teksty do Internetu krzyczą częściej i głośniej. Cała walka rozgrywa się o pierwszą stronę wyników Google, poza którą nie wychodzi 95% internautów. Wygrać można, zdobywszy pierwsze miejsce na pierwszej stronie albo gorszy wynik, lecz na wielu stronach. Jednak wszystko zależy od tego, ile internautów i jak długo będą czytać Twoje teksty do Internetu. Dowiedz...

Blog medyczny – poradnik jak pisać, by przekonać do siebie pacjentów

B
blog medyczny

Posiadanie bloga na stronie o profilu medycznym to w dzisiejszych czasach konieczność. Jednak nie wystarczy go mieć. Trzeba go też regularnie prowadzić i tworzyć rzetelne artykuły na stronę. Tyle że to też nie wystarcza. Dowiedz się, jakich elementów potrzebuje Twój blog, aby przekonać do siebie potencjalnego Pacjenta i skłonić go do zakupów u Ciebie. Spis Treści Toggle Niech Twój blog medyczny...

Jak szybko pomóc ludziom jako firma medyczna?

J
firmy medycznej

Jako właściciel firmy medycznej z jednej strony chcesz pomóc ludziom, z drugiej –  rozwijać swój biznes. Zależy Ci na zyskach i marce, ale nie zamierzasz dążyć do celu po trupach. Chcesz pomagać swoim klientom, poprawiać ich zdrowie, a nawet ratować życie. W tym artykule powiem Ci, jak to szybko zrobić. Spis Treści Toggle Jak sprawić, by klienci znaleźli Twoją firmę medycznąBlog...

Ciekawe infografiki – 8 atutów dla Twojego biznesu

C
infografiki w biznesie

Jesteśmy przeładowani informacjami. Dlaczego nie zastosować infografik w swoim biznesie? Stoją za nimi badania naukowe oraz doświadczenie ekspertów. Treści wizualne są czytelne, przystępne, budzą zaufanie do marki. Użytkownicy internetu chętniej się nimi dzielą. Infografiki w biznesie wpisują się w trendy na najbliższe lata. Według badaczy coraz większymi graczami na rynku będą Instagram...

Jak łatwo napisać tekst w programie Scrivener w 5 krokach

J
Scrivener

Scrivener to amerykański program-kombajn do pisania tekstów różnego rodzaju. Od książek fabularnych przez poradniki czy biografie, po scenariusze i wiele innych. Z pomocą Scrivenera możesz łatwo i szybko napisać, cokolwiek chcesz – czy artykuły medyczne, teksty na stronę www albo teksty sprzedażowe. Zobacz, jak w 5 prostych krokach możesz stworzyć coś naprawdę dobrego. Spis Treści Toggle...

Sekrety najlepszych infografik – historia 3 medyków

S

Historia infografik rozpoczyna się od egipskich hieroglifów i człowieka witruwiańskiego Leonarda da Vinci. Jednakże historia współczesnych infografik ma u źródła 3 medyków-pasjonatów: Florence Nightingale, Fritza Kahna i Johna Snowa. Poznaj ich pomysły i realizacje.   Spis Treści Toggle Florence Nightingale – infografika odmienia historię świataFritz Kahn — infografika przedstawia...

Teksty na stronę www – jak napisać je szybko i bez wysiłku?

T
teksty na stronę www

Gdy myślisz o osobie, która pisze teksty na stronę www, pewnie masz w głowie konkretny obraz. Jaki? Właściciel firmy albo wynajęty copywriter siedzi przy biurku, stuka w klawiaturę, na twarzy ma wymalowane skupienie. Szybko wyrzuca z siebie całą treść, a po wszystkim z zadowoleniem dopija kawę. Tak? Niekoniecznie. O blokadzie pisarskiej pisano (paradoksalnie) już wiele, jednak na czym ona polega...

Dobry copywriter medyczny – jak go nie szukać?

D
dobry copywriter medyczny

Gdy prowadzisz sklep z usługami lub produktami medycznymi, potrzebujesz również dobrego copywritera medycznego. Po co? Do napisania tekstu na stronę główną, zakładkę “o nas”, prowadzenia bloga, opisu produktów i kategorii. Tylko skąd wziąć dobrego copywritera medycznego? Przekonaj się sam. Spis Treści Toggle Agencja nie da Ci dobrego copywritera medycznegoCiężko znaleźć dobrego copywritera...

Jak zrobić infografikę (i to dobrą) przy użyciu darmowych narzędzi?

J
infografika medyczna

Czy wiesz, że zapamiętasz tylko 20% tego, co przeczytasz i aż 80% tego, co zobaczysz? Infografiki medyczne świetnie wpisują się w tę właściwość ludzkiego mózgu, dzięki czemu ułatwiają dotarcie do potencjalnych klientów. Jeśli w ostatnim czasie czytałeś gazetę, bloga albo korzystałeś z mediów społecznościowych, musiałeś mieć z nimi do czynienia. Dowiedz się, co to jest, jaka ich cena i co należy...

Teksty medyczne – 9 skutecznych przykładów na bloga Twojej firmy

T
Teksty medyczne

Według badania CBOS „Zdrowie i prozdrowotne zachowania Polaków” z 2016 roku, 79% internautów szuka w Internecie informacji o lekarzach i lekach. Biorąc pod uwagę dostępność Internetu, w Polsce znajduje się 23,5 miliona potencjalnych klientów lub pacjentów. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Jak sprytnie zaskarbić sobie ich wdzięczność i zrobić z nich wiernych klientów lub pacjentów Twojego gabinetu...