Cennik

C

Copywriter medyczny – cennik

CHOOSE

Your Plan

Disk Space

Databases

Price

Pakiet blog medyczny pod SEOUkryj komunikat.Ukryj komunikat.

Ukryj komunikat.



4 teksty medyczne pod SEO o długości 4 tysięcy znaków ze spacjami miesięcznie

napisane poD SEO

uproszczone za pomocą jasnopisu

Możliwość wstawienia na stronę (+20% ceny  pakietu)

sprawdzone przez lekarza Annę Bondyrę

od 349 zł

BRUTTO miesięcznie

Pakiet wpis blogowy pod SEO premium

tekst medyczny z literaturą pod SEO o długości 4 tysięcy znaków ze spacjami + infografika do tekstu

napisany pod SEO

uproszczony za pomocą jasnopisu

Możliwość wstawienia na stronę (+20% ceny  pakietu)

Z literaturą

od 199

brutto miesięcznie

pakiet książka medyczna





Chcesz wydać e-booka, lub książkę medyczną, ale nie masz czasu jej pisać? Potrzebujesz lead magnet medyczny do newslettera? Zróbmy to razem

NAPISANY WRAZ Z LEKARZEM ANNĄ BONDYRĄ

uproszczony za pomocą jasnopisu


MOŻLIWOŚĆ REDAKCJI NAUKOWEJ

POMOC NA KAŻDYM ETAPIE PISANIA LUB REDAKCJI

Z literaturą lub bez literatury

 od 99 zł

brutto


Rozliczam się przez umowę o dzieło lub fakturę VAT przez Useme.

Jeśli interesują Cię teksty poza cennikiem copywritera medycznego albo chcesz poznać dokładną cenę, napisz do mnie w sprawie indywidualnej wyceny.


copywriter medyczny – cennik – Od czego zależy ostateczna cena?

Wszyscy copywriterzy medyczni odpowiadają na to pytanie „to zależy”. Może to denerwować. Jako Klient masz prawo przecież wiedzieć, co wpływa na cenę, prawda? Chcesz wiedzieć, za co płacisz. Postaram się więc odpowiedzieć na to pytanie.

Od czego więc zależy cena za copywriting medyczny? Od ilości pracy dla danego zlecenia. Co to znaczy? To znaczy jak dużo czasu, wysiłku lub kosztów pochłonie praca dla Ciebie. Dokładniej wyjaśniam to poniżej.

copywriter medyczny – cennik – 9 czynników, które decydują o cenie

1. Czy tekst medyczny ma być z literaturą, czy bez? Jaka ma to być literatura?

Czy wystarczy, że wymienię w bibliografii tekst blogowy, który równie prostym językiem tłumaczy dany temat, tylko że np. po angielsku? Czy wolisz artykuły z PubMedu albo badania i to np. nie starsze niż 2 lata? Jest jeszcze kwestia tego, ile badań ma być w tekście – mogą być np. 4, a może być ich 30.

2. Jak łatwo jest znaleźć literaturę czy ogólnie materiały do tekstów bez literatury?

Jak trudny czy nietypowy jest temat? Lubię pisać na tematy, których jeszcze nie znam. Jeśli jednak ciężko mi znaleźć źródła, to podwyższa cenę. Nie mogę jednocześnie znać się na maszynach do laserowej depilacji i pessarach.

Pierwsza dziedzina jest mocno techniczna. W jaki sposób? Muszę na podstawie parametrów urządzenia napisać, jakie są jego cechy. Np. laser jest szybki, a to daje Klientce krótszy czas zabiegu. Muszę również wyjaśnić, czym się różni od innych laserów.

Druga dziedzina to ginekologia i położnictwo. Dlatego muszę znaleźć artykuły, które wyłożą temat, abym mogła przybliżyć go Twoim Czytelnikom. To również decyduje o cenniku copywritera medycznego.

3. Czy otrzymam od Ciebie jakieś źródła i czy są one tym, czego szukam?

Np. materiały dla lekarzy, gdy mogę znaleźć wyjaśnienie różnych pojęć w Internecie. Materiały albo wyjaśnienia mogą być po polsku lub po angielsku. Spokojnie, jeśli nie masz materiałów, też dam radę!

4. Czy źródła na dany temat są tylko po polsku, czy również po angielsku?

Nie lubię pisać kalki polskiego Internetu. Wolę dodać coś nowego np. z artykułów z Medscape’a. Jeśli dany temat jest omówiony tylko na kilku polskich stronach, będzie mi trudniej. To też ma wpływ na cennik copywritera medycznego.

cennik-copywritera-medycznego

5. Jak bardzo temat jest medyczny, a jak bardzo np. techniczny?

Im bardziej czystomedyczny, tym lepiej.

Inne kwestie:

6. copywriter medyczny – cennik. Czy muszę ponieść jakieś dodatkowe koszty?

Np. zakup dostępu do badań, podręczników medycznych albo programów. Zakup może podwyższyć cennik copywritera medycznego.

7. Czy mam sama tworzyć tematy?

Czasem Klient je podaje, ale ciężko jest na nie pisać, ponieważ brakuje źródeł. Czasem temat wykracza poza medycynę, np. jest mocno prawniczy. Często Klienci proszą mnie o znalezienie tematów. To jest lepsza sytuacja, jeśli w ogóle istnieją materiały na dany temat. Równie dobrze jest, gdy Klient daje mi listę tematów medycznych. Wtedy mogę znaleźć do nich źródła albo dostaję je od Klienta.

8. Czy mam wyszukać słowa kluczowe, czy je otrzymam od Ciebie? Jak one wyglądają? Ile ich jest?

Zależy mi na tym, aby teksty medyczne brzmiały naturalnie. Wiem jednak, że jednocześnie czytają je roboty Google’a. To od nich zależy pozycja w wyszukiwarce. Najłatwiej mi jest, gdy otrzymuję słowa kluczowe od Ciebie. Z jednym zastrzeżeniem. Mogę użyć tylko tych, które będą wyglądać naturalnie w tekście. I tylko tyle razy, ile będzie to naturalne. I coś mogę znaleźć na temat tych słów kluczowych.

Równie dobrze jest, gdy mogę sama wyszukać słowa kluczowe. Znów, z zastrzeżeniem o naturalne ich wykorzystanie.

Najwięcej pracy mam gdy:

  • słów kluczowych jest dużo,
  • mam je użyć dokładnie w tej pisowni. Co to znaczy? Bez odmian, zmiany kolejności i dawania jakichś słów pomiędzy,
  • brakuje źródeł.

Takie sytuacje podwyższają cenę copywritera medycznego.

9. Co, jak często i dla kogo mam pisać?

Najwięcej serca mam dla:

  • firm medycznych z misją,
  • tekstów blogowych (im dłuższe i im większa liczba, tym lepiej),
  • z literaturą.

Poza tym dla:

  • infografik,
  • e-booków i książek,
  • stałych Klientów.

Im bardziej regularne zlecenie, dłuższe teksty, tym mniejsza cena za 1000 znaków ze spacjami. Nie martw się, jeśli nie spełniasz wszystkich warunków. Każdy się liczy.

Jako copywriter medyczny pomagam przepracowanym właścicielom firm medycznych zdobyć klientów dzięki tekstom w Internecie. To oszczędza ich czas i zwiększa zyski. Może więc lepiej zadać inne pytanie?

Ile zyskasz dzięki tekstom na bloga medycznego czy infografikom?

Oczywiście ciężko to zmierzyć. Gdy kupujesz coś taniej, np. masło, to łatwo Ci policzyć, ile zaoszczędziłeś. Tylko czy liczysz również, ile Cię to kosztowało? Ile czasu zajęło Ci pojechanie do sklepu na drugim końcu miasta, bo tam była promocja? Ile czasu stałeś w kolejce, ile benzyny spaliłeś? Jednak przede wszystkim – co mógłbyś robić zamiast tego? Ile zarobić albo jak bardzo odpocząć? Czas to jedyna waluta, której nie można pomnożyć. Przynajmniej w teorii. Jednak możesz go kupić.

Jeśli zarabiasz 60 zł na godzinę, a napisanie artykułu zajmie Ci 3 godziny wytężonej pracy, to w tym czasie stracisz 120 zł. W jaki sposób? W taki, że mógłbyś (zamiast tracić czas na pisanie) zatrudnić do tego kogoś, kto za 60 zł zrobi to za Ciebie (3*60-60=120 zł). I pewnie zrobi to lepiej, bo ma w tym doświadczenie i ciągle się dokształca  (tak jak Ty jesteś lepszy w swoim fachu od kogoś, kto zajmuje się czymś innym). Czy to nie jest warte ceny za zatrudnienie copywritera medycznego?

Pomyśl, co zrobisz z odzyskanym czasem

W końcu się zdrzemniesz? Nadgonisz pracę? Spędzisz czas z bliskimi, aby potem z nową energią wrócić do obowiązków? Cokolwiek zrobisz, te 3 godziny będą Twoje. Z każdym artykułem, który oddasz w moje ręce, masz 3 godziny życia gratis albo kilkaset złotych do przodu w swoim budżecie. W takich czasach jak dziś nie stać Cię na takie marnotrawstwo swojego cennego czasu i pieniędzy.

Nie czekaj – pod moją opieką będziesz miał wreszcie spokój z tworzeniem treści. Sprawdź moją ofertę jako copywriter medyczny lub napisz do mnie na kontakt@copywritermedyczny.pl W końcu zajmiesz się tym, co naprawdę ważne – swoją firmą.