Dobry copywriter medyczny – jak go nie szukać?

D

Gdy prowadzisz sklep z usługami lub produktami medycznymi, potrzebujesz również dobrego copywritera medycznego. Po co? Do napisania tekstu na stronę główną, zakładkę “o nas”, prowadzenia bloga, opisu produktów i kategorii. Tylko skąd wziąć dobrego copywritera medycznego? Przekonaj się sam.

Agencja nie da Ci dobrego copywritera medycznego

W związku z pandemią rynek zagęścił się od nowo powstałych agencji i copywriterów freelancerów. Każdy z nich twierdzi, że jest dobrym copywriterem medycznym (albo takiego ma w swojej załodze). W rzeczywistości większości tych osób brakuje doświadczenia, bo tak naprawdę dopiero co zaczęli pracę. Nie wiedzą jak wykonać zlecenie, jak pracować z Tobą, Klientem i jak przekonać Twoich potencjalnych klientów do zakupu.

Agencja z doświadczeniem? Tak, możesz jej zaufać, przynajmniej teoretycznie. Jednak tak naprawdę większość agencji zatrudnia copywriterów, którym płaci grosze, przez co oni mało się starają. Muszą pisać dużo i szybko, aby się utrzymać. A Ty przecież płacisz pełną stawkę – głównie za agencję, która robi za pośrednika. Czy nie wolałbyś zapłacić tej samej kwoty, ale w całości, tej osobie, od której tak naprawdę zależą losy Twojego biznesu?

Ciężko znaleźć dobrego copywritera medycznego freelancera

Przechodzisz więc do szukania copywritera freelancera. Ogłaszasz się na grupie na Facebooku albo Useme. W ciągu kilku godzin otrzymujesz 100-200 ofert. Nie masz nawet czasu ich przeczytać! A co jeśli wśród nich jest ten jeden dobry copywriter medyczny, a Ty go nie znajdziesz? Ta myśl nie daje Ci spokoju, ale jak każdego przedsiębiorcę gonią Cię terminy, więc czytasz tylko kilka-kilkanaście ofert. Nie wiesz, którego wybrać – najtańszego, najdroższego, tego z najdłuższym stażem? Pytasz się znajomych, a oni dają Ci swoje rady, które jeszcze bardziej mącą Ci w głowie.

W końcu jeden z nich poleca Ci dobrego copywritera medycznego, z którym sam współpracował. Niestety szybko okazuje się, że to, co pasowało Twojemu koledze, zupełnie nie odpowiada Tobie. Copywriter każe Ci wypełniać długi brief i zadaje pytania o Twój biznes, na które nie znasz odpowiedzi. A Ty chciałeś po prostu tekst na stronę od dobrego copywritera medycznego… Co zrobić w takim razie?

Jak w końcu znaleźć dobrego copywritera medycznego

Znam te rozterki moich Klientów. Każdy z nich kiedyś szukał dobrego copywritera medycznego i nie mógł go znaleźć. Na szczęście wpisał “dobry copywriter medyczny” w Google i trafił na moją stronę. Szybko się dogadaliśmy. Rozumiałam jego potrzeby i pomysł idący za jego firmą.

Wiedziałam, jak zareklamować jego produkty czy usługi – za pomocą bloga, dobrej nazwy, tekstu sprzedażowego. Objęłam jego biznes kompleksową opieką dotyczącą treści, podjęliśmy współpracę bez zbędnych formalności i w krótkim czasie otrzymał gotowe teksty. Tak mu się spodobało, że zamówił kolejne. I tak już zostało.

Chcesz, aby ta historia dotyczyła także Ciebie, ale nie jesteś pewien? Czytaj dalej.

dobry copywriter medyczny

Dobry copywriter medyczny otoczy Cię opieką

Samotność to domena wielu przedsiębiorców. Długie godziny pracy, rosnące koszty prowadzenia firmy, frustracja, że brakuje klientów. Nie wszystkie z nich mogę rozwiązać, ale mogę sprawić, że będziesz miał więcej klientów.

Od 5 lat zajmuję się właśnie tym –  pomagam popularyzować marki, przekonuję do zakupu, edukuję na temat produktów czy usług. 

Aby strony moich Klientów były wysoko w Google, ukończyłam kurs SEO.

Wciąż dokształcam się na kursach copywriterskich, aby obejmować moich Klientów coraz bardziej kompleksową opieką – przez teksty zapleczowe, medyczne artykuły blogowe, po pisanie e-booków. Dzięki temu oni nie muszą się martwić o treści na swoich stronach i mogą zająć się tym, czym powinni – swoim biznesem.

Dlatego nie musisz już dłużej szukać dobrego copywritera medycznego. Właśnie go znalazłeś. 

Co teraz?

Napisz do mnie, a rozwiążę Twój problem

Odezwij się do mnie przez formularz kontaktowy albo napisz bezpośrednio na adres kontakt@copywritermedyczny.pl Zobacz, w jaki sposób mogę Ci pomóc w tworzeniu treści na stronę i ułatwić Twoje życie. Szkoda Twojego cennego czasu na bezowocne poszukiwania – czy nie lepiej w tym czasie popchnąć swoją firmę do przodu albo po prostu odpocząć? Zasługujesz na to!

Dodaj komentarz