Blog

Teksty do internetu – kluczowa zasada jak je pisać, by ludzie chcieli klikać – i czytać

W biznesie medycznym wygrywa ten, czyje teksty do Internetu krzyczą częściej i głośniej. Cała walka rozgrywa się o pierwszą stronę wyników Google, poza którą nie wychodzi 95% internautów. Wygrać można, zdobywszy pierwsze miejsce na pierwszej stronie albo gorszy wynik, lecz na wielu stronach. Jednak wszystko zależy od tego, ile internautów i jak długo będą czytać […]

Blog medyczny – jak go pisać, by przekonać do siebie klientów

Posiadanie bloga medycznego przez firmę o takim profilu to w dzisiejszych czasach konieczność. Jednak nie wystarczy go mieć, trzeba go też regularnie prowadzić i tworzyć rzetelne wpisy. Tyle że to też nie wystarcza. Dowiedz się, jakich elementów potrzebuje Twój blog medyczny, aby przekonać do siebie potencjalnego Klienta i skłonić go do zakupów u Ciebie. Dziel […]

Jak szybko pomóc ludziom jako firma medyczna

Jako właściciel firmy medycznej z jednej strony chcesz pomóc ludziom, z drugiej –  rozwijać swój biznes. Zależy Ci na zyskach i marce, ale nie zamierzasz dążyć do celu po trupach. Chcesz pomagać swoim klientom, poprawiać ich zdrowie, a nawet ratować życie. W tym artykule powiem Ci, jak to szybko zrobić. Jak sprawić, by klienci znaleźli […]

8 powodów, dlaczego ciekawe infografiki pomogą Twojemu biznesowi

Jesteśmy przeładowani informacjami. Dlaczego nie zastosować infografik w swoim biznesie? Stoją za nimi badania naukowe oraz doświadczenie ekspertów. Treści wizualne są czytelne, przystępne, budzą zaufanie do marki. Użytkownicy internetu chętniej się nimi dzielą. Infografiki w biznesie wpisują się w trendy na najbliższe lata. Według badaczy coraz większymi graczami na rynku będą Instagram, Pinterest i Tumblr, […]

Jak łatwo napisać tekst w programie Scrivener w 5 krokach

Scrivener to amerykański program-kombajn do pisania tekstów różnego rodzaju. Od książek fabularnych przez poradniki czy biografie, po scenariusze i wiele innych. Z pomocą Scrivenera możesz łatwo i szybko napisać, cokolwiek chcesz – czy artykuły medyczne, teksty na stronę www albo teksty sprzedażowe. Zobacz, jak w 5 prostych krokach możesz stworzyć coś naprawdę dobrego. Krok 1 […]

Sekrety najlepszych infografik – historia 3 medyków

Historia infografik rozpoczyna się od egipskich hieroglifów i człowieka witruwiańskiego Leonarda da Vinci. Jednakże historia współczesnych infografik ma u źródła 3 medyków-pasjonatów: Florence Nightingale, Fritza Kahna i Johna Snowa. Poznaj ich pomysły i realizacje.   Florence Nightingale – infografika odmienia historię świata Angielka żyła w latach 1820-1910, była pielęgniarką (imię pochodzi od miasta, w którym […]

Dobry tekst sprzedażowy – nie zapomnij o tym jednym elemencie

Wyróżnij się albo zgiń! Gdy piszesz dobry tekst sprzedażowy, albo robisz na internaucie wrażenie, albo odpadasz. Jednak nie jest to takie proste – dzisiejszy Internet to tak naprawdę jeden wielki słup reklamowy. Wiele osób nie wyobraża już sobie życia bez codziennego sprawdzenia wiadomości czy Facebooka, ale nienawidzi reklam i wszystkiego, co je przypomina. Dowiedz się, […]

Teksty na stronę www – 1 zaskakujący trik, który pomoże napisać je szybko

Gdy myślisz o osobie, która pisze teksty na stronę www, pewnie masz w głowie konkretny obraz. Jaki? Właściciel firmy albo wynajęty copywriter siedzi przy biurku, stuka w klawiaturę, na twarzy ma wymalowane skupienie. Szybko wyrzuca z siebie całą treść, a po wszystkim z zadowoleniem dopija kawę. Tak? Niekoniecznie. O blokadzie pisarskiej pisano (paradoksalnie) już wiele, […]

Dobry copywriter medyczny – jak go znaleźć w 3 minuty

Gdy prowadzisz sklep z usługami lub produktami medycznymi, potrzebujesz również dobrego copywritera medycznego. Po co? Do napisania tekstu na stronę główną, zakładkę “o nas”, prowadzenia bloga, opisu produktów i kategorii. Tylko skąd wziąć dobrego copywritera medycznego? Przekonaj się sam. Agencja nie da Ci dobrego copywritera medycznego W związku z pandemią rynek zagęścił się od nowo […]

Jak zrobić infografikę medyczną w 11 krokach

Czy wiesz, że zapamiętasz tylko 20% tego, co przeczytasz i aż 80% tego, co zobaczysz? Infografiki medyczne świetnie wpisują się w tę właściwość ludzkiego mózgu, dzięki czemu ułatwiają dotarcie do potencjalnych klientów. Jeśli w ostatnim czasie czytałeś gazetę, bloga albo korzystałeś z mediów społecznościowych, musiałeś mieć z nimi do czynienia. Dowiedz się, co to jest, […]

Przewiń na górę