Blog

B

Teksty medyczne – 9 skutecznych przykładów na bloga Twojej firmy

T
Teksty medyczne

Według badania CBOS „Zdrowie i prozdrowotne zachowania Polaków” z 2016 roku, 79% internautów szuka w Internecie informacji o lekarzach i lekach. Biorąc pod uwagę dostępność Internetu, w Polsce znajduje się 23,5 miliona potencjalnych klientów lub pacjentów. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Jak sprytnie zaskarbić sobie ich wdzięczność i zrobić z nich wiernych klientów lub pacjentów Twojego gabinetu...

Marketing usług medycznych – 8 sposobów na skuteczną reklamę

M
marketing-uslug-medycznych-ludzie-przed-laptopem-min

Przy zakazie reklamy produktów i usług marketing usług medycznych może okazać się wyzwaniem. Jednakże wciąż istnieje wiele metod wywodzących się z content marketingu (marketingu treści), które możesz zastosować w swojej firmie medycznej. Spis Treści Toggle 1. Twórz treści (content) medyczny dla swoich pacjentów i innych lekarzyBlogi i artykuły w ramach marketingu usług medycznychWideo2. Znaj...

Podróż bohatera Campbella – 12 etapów z 3 przykładami

P
podroz-bohatera-campbella-przyklady-etapy

Przymierzając się do napisania książki czy scenariusza, mogłeś napotkać się z określeniem „podróż bohatera Campbella”. Czy wiesz jednak, ile ma etapów i znasz każdy z nich? Czym różni się etap “Odrodzenia” od “Nagrody”? W którym momencie ma nastąpić spotkanie z mentorem?  Nawet jednak jeśli znasz odpowiedzi na te pytania, może brakować Ci przykładów. W tym artykule znajdziesz...

Copywriter – co to jest, co robi, na czym polega, czym się zajmuje?

C
copywriter-co-to

Copywriter to osoba, która pomoże Ci rozwinąć Twój biznes. Co robi? Na czym polega copywriting? Czym się zajmuje copywriter? Na te pytania znajdziesz odpowiedzi w artykule. Dodatkowo poznasz różnicę między copywriterem a content writerem. Spis Treści Toggle Copywriter – co to za zawód?Copywriter – co robi?Co daje dobry copywriting?Copywriter – na czym polegają korzyści z jego...

Wywiad z autorkami książki “Jak pomóc osobie z depresją. Porady psychiatry i opiekuna”

W
Jak-pomoc-osobie-z-depresja

Wywiad z Doktor Bondyrą i ze mną pierwotnie ukazał się na stronie czasopism “Lek w Polsce” oraz “Gabinet Prywatny”. A jeśli i Ty potrzebujesz tesktów medycznych lub chcesz napisać e-book lub książkę medyczną, sprawdź moją ofertę jako copywriter medyczny i napisz do mnie na kontakt@copywritermedyczny.pl. Następny wywiad może być przeprowadzany z Tobą! Rozmowa z autorkami książki Jak pomóc osobie z...

Archetypy marki Junga – co to jest? 12 typów z przykładami

A
archetypy-marki-junga

Według Geralda Zaltmana, profesora z Uniwersytetu Harvarda, ludzie podejmują w podświadomości aż 95% decyzji zakupowych. Archetypy marki to sposób na włamanie się do niej i stworzenie przewagi nad konkurencją. Czym są archetypy marki Junga? Jakie są ich przykłady? Poznaj dokładne opisy. Spis Treści Toggle Archetypy marki Junga – co to jest?Archetypy marki junga – rozpoznasz w nich...

Content writing – co to jest? 7 typów content writerów

C
content-writing-pisanie-w-zeszycie-laptop-kawa

Content writing to niezbędny element większości biznesów, nie tylko tych internetowych. W 2020 roku aż 70% marketerów inwestowało w content marketing, a ta liczba stale rośnie. Dowiedz się, co to jest content i content writing. Poznaj 7 rodzajów content writerów i co mogą Ci zaoferować. Spis Treści Toggle Co to jest content?Czym jest content writing?5 powodów, dlaczego warto zainwestować w...

Ghostwriting – co to jest i jak może ci pomóc?

G
ghostwriting-pisarka

Ghostwriterów, czyli osoby wykonujące ghostwriting, nazywa się autorami widmo. W artykule przedstawię definicję ghostwritingu, opowiem, kto go potrzebuje i gdzie go znajdziesz. Okaże się, że znasz co najmniej jeden bestseller, który jest dziełem nawet nie jednego, a wielu ghostwriterów. Odpowiem również na pytanie, czy ghostwriting jest legalny… i jak to obejść. Zapraszam do lektury. Spis Treści...

Storytelling – 5 niezbędnych składników na smaczną historię

S

W ostatnich latach w internecie panuje tsunami treści. Jednym z największych wyzwań marketingu jest przebicie się, a nie utonięcie pod tym tsunami. Jednakże rozwiązanie tego problemu stanowi nie nowa marketingowa sztuczka, a coś, co istnieje na świecie od tysięcy lat. Już wtedy ludzie gromadzili się wokół ogniska, by słuchać. Czego? Dobrze opowiadanych historii. Storytelling uczy, jak je tworzyć...

Wirtualna asystentka – 7 rzeczy, które zrobi za Ciebie

W
wirtualna asystentka co to

Wirtualna asystentka to zdalny wolny strzelec, który wspiera pracę przedsiębiorcy. Zakres jego obowiązków zależy od potrzeb zleceniodawcy. Jednakże jego głównym celem jest pomoc w codziennych czy nielubianych obowiązkach. Dzięki temu przedsiębiorcy zostaje więcej czasu na ważniejsze sprawy – firmowe lub prywatne. Co dokładnie może dla Ciebie zrobić wirtualna asystentka? Czytaj dalej, a się...

Content marketing medyczny – 3 zalety, których nie możesz zignorować

C
content marketing medyczny

Sposób wyboru usług i produktów medycznych znacząco się zmienił w przeciągu ostatniej dekady. Zmieniło to również content marketing medyczny, który pomaga pozyskać klientów i pacjentów. Czym w ogóle jest content marketing medyczny? Jakie przynosi korzyści? Jak go wykorzystać? Tego dowiesz się już teraz. Spis Treści Toggle Content marketing – co to jest?W jaki sposób content marketing...