Blog

B

Teksty medyczne – 9 skutecznych przykładów na bloga Twojej firmy

T
Teksty medyczne

Według badania CBOS „Zdrowie i prozdrowotne zachowania Polaków” z 2016 roku, 79% internautów szuka w Internecie informacji o lekarzach i lekach. Biorąc pod uwagę dostępność Internetu, w Polsce znajduje się 23,5 miliona potencjalnych klientów lub pacjentów. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Jak sprytnie zaskarbić sobie ich wdzięczność i zrobić z nich wiernych klientów lub pacjentów Twojego gabinetu...

Content writing – co to jest? 7 typów content writerów

C
content-writing-pisanie-w-zeszycie-laptop-kawa

Content writing to niezbędny element większości biznesów, nie tylko tych internetowych. W 2020 roku aż 70% marketerów inwestowało w content marketing, a ta liczba stale rośnie. Dowiedz się, co to jest content i content writing. Poznaj 7 rodzajów content writerów i co mogą Ci zaoferować. Spis Treści Toggle Co to jest content?Czym jest content writing?5 powodów, dlaczego warto zainwestować w...

Ghostwriting – co to jest i jak może ci pomóc?

G
ghostwriting-pisarka

Ghostwriterów, czyli osoby wykonujące ghostwriting, nazywa się autorami widmo. W artykule przedstawię definicję ghostwritingu, opowiem, kto go potrzebuje i gdzie go znajdziesz. Okaże się, że znasz co najmniej jeden bestseller, który jest dziełem nawet nie jednego, a wielu ghostwriterów. Odpowiem również na pytanie, czy ghostwriting jest legalny… i jak to obejść. Zapraszam do lektury. Spis Treści...

Storytelling – 5 niezbędnych składników na smaczną historię

S

W ostatnich latach w internecie panuje tsunami treści. Jednym z największych wyzwań marketingu jest przebicie się, a nie utonięcie pod tym tsunami. Jednakże rozwiązanie tego problemu stanowi nie nowa marketingowa sztuczka, a coś, co istnieje na świecie od tysięcy lat. Już wtedy ludzie gromadzili się wokół ogniska, by słuchać. Czego? Dobrze opowiadanych historii. Storytelling uczy, jak je tworzyć...

Wirtualna asystentka – 7 rzeczy, które zrobi za Ciebie

W
wirtualna asystentka co to

Wirtualna asystentka to zdalny wolny strzelec, który wspiera pracę przedsiębiorcy. Zakres jego obowiązków zależy od potrzeb zleceniodawcy. Jednakże jego głównym celem jest pomoc w codziennych czy nielubianych obowiązkach. Dzięki temu przedsiębiorcy zostaje więcej czasu na ważniejsze sprawy – firmowe lub prywatne. Co dokładnie może dla Ciebie zrobić wirtualna asystentka? Czytaj dalej, a się...

Content marketing medyczny – 3 zalety, których nie możesz zignorować

C
content marketing medyczny

Sposób wyboru usług i produktów medycznych znacząco się zmienił w przeciągu ostatniej dekady. Zmieniło to również content marketing medyczny, który pomaga pozyskać klientów i pacjentów. Czym w ogóle jest content marketing medyczny? Jakie przynosi korzyści? Jak go wykorzystać? Tego dowiesz się już teraz. Spis Treści Toggle Czym jest content marketing medyczny?W jaki sposób content marketing...

SEO copywriter – 5 cech, których powinieneś szukać, nim go zatrudnisz

S
SEO copywriter SEO

Słowo SEO copywriter zawiera w sobie słowo „writer”, czyli po angielsku pisarz. A co o pisaniu pisze (a jakżeby inaczej) najpopularniejszy twórca powieści grozy, Stephen King? O tym i o innych cechach, po których poznasz SEO copywritera, przeczytasz w tym artykule. Zobacz sam! Spis Treści Toggle 1. SEO copywriter dba o SEO2. SEO copywriter dba o warsztat3. Dba o to, żeby zrozumieć Klienta i...

Darmowa reklama w internecie w 6 krokach

D
Darmowa reklama w internecie

Ostatnio jeden z moich Klientów stwierdził w rozmowie, że “to darmowa reklama w internecie”. I to w dodatku reklama medyczna, co przy zakazie reklamy wyrobów medycznych stanowi nie lada wyczyn. Co miał na myśli? I czy Ty też możesz z niej skorzystać? Zobacz sam. Spis Treści Toggle Darmowa reklama w internecie małej firmy medycznejDarmowa reklama w internecie ma zaufanie internautówDarmowa reklama...

Czcionka Lato i inne – dzięki nim pokonasz konkurencję!

C
Czcionka Lato

Czcionka Lato, Arial, a może Times New Roman? Od czego zależy, którą warto wybrać? Czcionka jest traktowana jak młodsza, brzydsza siostra koloru, hierarchii czy nawet światła i przestrzeni w tekście. Tymczasem, odpowiednio dobrana, działa na emocje, niesie wartości. Wpływa pozytywnie na wizerunek Twojej firmy w oczach potencjalnego klienta. Zanurzmy się wspólnie w temat czcionek na stronę www, na...

Kolory w grafice – jak dzięki nim zarabiać więcej?

K
Kolory w grafice

Czy wiesz, że kolory w grafice to potężne narzędzie marketingowe? Pełnią nie tylko funkcję estetyczną, ale też symboliczną. Budują również nastrój. Poznaj kolory od kuchni w pigułce. Dowiedz się, jak kolor działa na Twoją Personę, odkryj sprawdzone programy do tworzenia palet kolorów i mnóstwo praktycznych ciekawostek.  Spis Treści Toggle Co warto wiedzieć o kolorze w grafice?Ciepłe kolory w...

Lead magnet – co to jest? 25 przykładów, które sprzedają!

L
Lead magnet co to

Lead magnet – co to w ogóle znaczy? To inaczej prezent dla subskrybenta. Stanowi potężne narzędzie marketingowe, które skutecznie sprzedaje. W artykule znajdziesz pomysły na lead magnet oraz odpowiedź na pytanie, od czego zacząć. Dowiesz się również, jak dodać lead magnet do strony.  Spis Treści Toggle Jaki powinien być lead magnet?Lead magnety – przykłady, które sprzedająCo na...